4 Eki 2011

Açık Hava Kütüphanesi


Muğla Gelişim Hareketi tarafından kent merkezine açık hava kütüphanesi kuruldu.
Kütüphane yedi gün 24 saat açık, kilitlenmiyor, başında herhangi bir görevli yok 
ve İsteyenler kitap alıp okuduktan sonra geri getiriyor.




Kurulan açık hava kütüphanesinde kültürel ve tarihi eserler, romanlar, belgesel CD'ler, günlük yerel gazeteler yer alıyor. Kütüphanenin üzerine  24 saat açık olan kütüphanemize sahip çık. Al, oku, geri getir. Başkaları da okusun.' yazılmış :)





Ben beğendim güzel bir gelişim hareketi olmuş ama genede söylemeden edemeyeceğim yapılan araştırmalara göre Türkiye kitap okuma oranında son sıralarda yer alıyor
Kelime dağarcığımız az, dilimizi iyi konuşamıyoruz..
 okumuyoruz ama herşeyi çok biliyoruz :/

 Bu yüzden siz kitap okuyun ve okutun.. 

Sevgilerle.. :)

2 yorum:

  1. ay ne kadar güzelmiş bayıldım kitap okumayı o kadar çok seviyorum ki böyle projeler beni heyecanlandırıyor :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Yorum için teşekkür ederim
    Bende çok beğendim
    İnş. ilerde daha güzel projeler olur :)

    YanıtlaSil