3 Şub 2011

Portakalı soydum baş ucuma koydum:)

Portakalın yararı C vitaminiyle sınırlı değildir. Hem besler,hem korur,hem de pek çok önemli hastalıkta,etken maddeleri bilinçli uygulandığında tedavi eder...
Kar, kış, soğuk ve kaçınılmaz olarak peşimizi bırakmayan grip, soğuk algınlığı... Hemen hepimiz portakalı grip tedavisinde kullanırız.
Portakal,kanseri önlemeden,kanı temizlenmesinden karaciğeri çalıştırmaya, cildi güzelleştirmekten anormal doğumları önlemeye kadar pek çok şeye yarıyor.

Kaynak:www.herbalistatabay.com/


Soğuk kış günlerinde benim vazgeçilmez iksirim Portakal :)) Mutkala hergün 1 tane tüketiyorum...Portakalı soymuşlar ve ortaya neler çıkmış :)





kaynak: Google


Cici kalın :))

2 yorum:

  1. Portakalı ben de severim.Resimlere bayıldım çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  2. Resimleri bende çok beğendim sizlerle paylaşmak istedim :)

    YanıtlaSil