18 Oca 2011

Magnet ve notluk yaptım :)

Tahta mandallar benim her zaman odak noktam olmuştur.Bir çok faaliyette kullanabiliyorum en güzel tarafı boyama şansım var. Şimdiki plastik mandalların tadı yok :)) Çarşıda dolaşırken tahta mandalları görünce çok sevindim eski tahtını plastik iz bırakan mandallara bırakmasını istemiyorum. Satıcının önünde 3-4 sefer turladıktan sonra düşün düşün aklıma magnet yapmak geldi!! Hemen bir paket aldım ve eve geldim :)

Yapım aşaması ile karşınızdayım ...
Mandalları boyama ile işe başladım.



Eva'dan bazı şekiller kestim.


Silikon yardımı ile şekillerimi ve mıklatıslarını yapıştırdım.


ve sonuç mandallar buzdolabında:))


Mandallarımıza aynı zamanda istediğimiz notları yazıp asıyoruz bu açıdan çok avantajlı oldu :)

***
Odama da notlarımı asmak için ne yapsam diye düşünüyordum tabikide mandallar beni gene yanlız bırakmadı :) bi kaç defa görmüştüm bende ip bağladım notlarımı mandallara taktım...


 Benim bir de minicik mandalım var. Canım arkadaşım Yasemin hediye getirdi. Şimdilik aramızda o en küçüğümüz :))


 

4 yorum:

  1. Hobi malzemeleri satılan yerlerde bu mandalların miniciklerinden oluyor. Hoşuma gidiyor ama ne yapacağımı bilemediğimden şimdiye kadar almadım. Küçük bir mıknatısla not asmak için kullanılabilir.

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. evet küçükleri daha şık duruyor ve çok kullanışlılar.Ahh ah Bulunduğum yerde ne yazıkkı hobi malzemesi satan yer yok :( bu yüzden benimkiler biraz büyük oldu:)
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil