19 Oca 2012

Eva nedir?

Öncelikle yaptığım çalışmaları beğendiğiniz ve güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)



kullandığım eva malzemesini uzun zamandır soran arkadaşlarım oluyordu ben de sizlerle eva hakkındaki bilgileri paylaşmak istedim.



Eva Sünger kağıt olarak da bilinmektedir. Paket halinde ya da metre ile satılmaktadır. Ben paket olarak alıyorum fiyatı 8-9 tl civarında oluyor.


Eva benim en büyük yardımcım :))

Eva kullanarak yaptığım çalışmalar ;

 ''Kız kardeşlik anahtarı''





Kitap ayraçları





EVA ; Etil Vinil Asedattan mamül olup esnek bir yapıya sahiptir.

Yapı itibariyle üzerinde bakteri üretmediği için son derece sağlıklıdır.
Isı geçirmeme özelliğine sahiptir.

Doğaya saygılı bir malzeme olup, geri dönüşümlüdür.

Özellikle ayakkabı, terlik, promosyon ürünleri, spor salonları döşemesi, izolasyon, inşaat ve otomotiv yan sanayinde kullanılmaktadır.

Eva sağlığa zararlı mı?
Eva kansorojen madde içermediği için son derece sağlıklıdır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder