20 Kas 2010

Peçete koleksiyonum

Bir zamanlar değisik değisik desende peçetelerden oluşan koleksiyonum vardı.Demekki o zamanlar peçete koleksiyonu yapmak modaymış:)) Annem altın günlerine gittiği zaman bile bana peçete alması icin baskı yapardım.Arkadaşlarla toplandığımızda peçetelerimizi sayardık. En fazla benim peçetem varsa gösterip gurur duyar , kimselere vermeye kıyamazdım peçetelerimi (:



          
                                                     Peçete koleksiyoncusundan sevgiler:)

3 yorum:

  1. Farklı bir koleksiyon herkezde bulunmaz şu zamana kadar nadir duydum.
    denizce

    YanıtlaSil
  2. Hatırlıyorum benim çocukluğumda da peçete koleksiyonu yapan arkadaşlar vardı. Ben de bir ara düğme kolaksiyonu yapıyordum. Ama çabuk vazgeçmişimdir. Minimalist bir düşünce tarzım olduğundan biriktirme olayı bana pek uygun değil.

    YanıtlaSil
  3. Düğme koleksiyonunu ilk defa duyuyorum aslında güzel bir çalışma olabilir:)önceden Kartpostal koleksiyonu yapıyordum ama bir süre sonra hepsinden sıkıldım ve bıraktım artık arkadaşlarıma dağıtmaya karar verdim :))

    YanıtlaSil